Lacey*har fått erta Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Mitt 2. svangerskap og jeg har begynt å kjenne "dulting" og litt bølgebevegelser ca hver dag. Men ikke alltid like sikker på om det virkelig er babyen eller bare jeg som inbiller meg ting Var på ordinær UL i dag og fikk bekreftet mine mistanker. Placenta anterior-altså på fremsiden. Da skjønner jeg jo at jeg ikke kjenner noe spesifikt ennå. Med førstemann kjente jeg gode spark og god bevegelse fra ca uke 17, men da lå morkaken på bakre vegg. Hehe, da gikk det et lys opp for denne luggen også da gitt Får bare kose meg med magen og disse små "dultene" så lenge og vente i spenning på når jeg kommer til å kjenne lillegutten godt.
Juuuunibaby <3 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Hehe.. Jeg har også vært på ultralyd i dag og har samme plassering på morkaka. Kjenner også små dult og dytt innimellom som jeg er usikker på om er den lille gutten. Gleeeder meg stort til å kjenne liv hver dag så man kan følge litt bedre med. Dette er min første da så kanskje det tar litt lengre tid for meg. Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå