Gå til innhold

Da kan jeg endelig melde meg inn! :)


Sjørøver *TALL PREGNANT*

Anbefalte innlegg

Endelig klaffet det igjen!

Har prøvd veldig siden vi mistet i novembert - og på onsdag var det jammen to strek og et pluss på graviditetstestenE.

 

Plutselig blir de så viktig å sjekke hva man spiser, hva man omgås. Snodige greier.

 

Forteller dere til familie allerede nå?

Vi får besøk av foreldrene til samboern min i morgen. De bor for tiden i utlandet - og hadde vært litt kjekt å kunne si det face to face.. For tidlig? Har tilbakelagt akkurat 5 uker i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :D og velkommen inn her du og!

 

Vi har sagt det til min familie, da vi var på ferie når jeg fant det ut ;) var kvalm, så var vanskelig å skjule..

 

Og det var egentlig litt merkelig å fortelle andre det når det ikke var gått opp for oss selv enda, men nå er det bare veldig fint at de vet det!

 

Så tror jeg hadde fortalt svigers det jeg, for er jo mye kjekkere å si det ansikt til ansikt enn over tlf :)

 

Er forresten 5+2 idag jeg, og fortalte det når jeg var 3+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit:) så koselig for nå begynner vi å bli en del som venter spent på MARS 2010!

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser vi har termin på samme dag. Kjekt. Vi har fortalt det til foreldre pga har mistet endel ganger før. Må ta det helt med ro. Da er det greit at de vet at vi er *på`n igjen*. Men barna vet det ikke. De får først vite det når jeg er passert 12 uker og det er litt mer sikkert at det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...