Gjest Tale30 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg lurer veldig på å kjøpe et slikt til å ha i parken elle rpå stranda, men jeg har et par spørsmål. Er det egentlig meningen at det teltet skal fungere som beskyttelse mot direkte sollys? Eller skal det bare brukes i skyggen? Jeg tenker at det må bli fryktelig varmt i et slikt telt dersom det står i solen, og er man et sted med skygge går det vel greit uten et slikt telt? Noen med erfaring som vet om teltet er svalende også i sol?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Helt ærlig..så er det UV teltet den dummeste investeringen vi noen gang har gjort;) Kostet nesten 700 kroner for et bitte lite telt. Brukes aldri, hender vi slår det opp på verandaen så barna kan leke i det. Men de selger helt like telt på Ikea til under 100 lappen, dog ikke med denne UV besyttelsen, men hva skal man egentlig med den? nei bruk penger på noe annet.
Gjest Tale30 Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Det sto at det var perfekt for barna å leke og sove i når man var på tur i parken osv, men det må da bli glovarmt som alle andre telt.. Nei, tror jeg holder meg til parasoll og sunt solvett..
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Jeg brukte det i dag og er superfornøyd!! Adrian likte seg godt inni der,og det ble ikke glovarmt inni. Eneste ulempen er at han kryper hehe,så da vil han krype ut av det,hadde gjerne vært lettere med en parasol så jeg kunne sprunget etter han med hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå