Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Sist jeg var gravid fikk jeg ikke ødem før på slutten i mai... Rett før jeg fikk datteren min.. Nå er jeg 23+2 med tvilligner og har 1 i ødem.. Satser på det bare er varmen siden blodtrykk var kjempefint:)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Må nok regne med at varmen spiller inn nå ja, pluss at du går med 2 denne gang. Men 1 i ødem er jo ikke sååå ille da. Ødem er væskeansamling i kroppen, en får det ofte i ben, armer og fingre.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Jeg skal være særlig forsiktig med væske i kroppen, særlig vann. Sist ble det ganske ille da jeg fikk alvorlig svskapsforgiftning... Derfor er 1-2litt alvorlig hos meg ;o(
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Æsj da, men håpe på at det er varmen som gjør mesteparten da... Når har du termin?
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Ikke før oktober, er 23+2:-) Men regner med det er varmen jeg og, alt annet er jo fint. Ser jo at datteren min hovner opp i varmen og hun er to år og hvertfall IKKE gravid så.. :-p
kommende mor til 4 Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Det var vel egentlig ganske tidlig, eller????? Jeg er 23+5 og gravid med tvillinger. Merker ingenting. Kan få litt hvis jeg sitter rett opp i en stol i leeengre tid i varmen. Men slik er jeg hvis jeg ikke er gravid også. Når fikk du svangerskapsforgiftning sist?? Du er vel litt ekstra utsattt fordi du allerede har hatt det pluss at du har to inni der no. Så det er nok lurt å passe ekstra godt på. TIPS drikk brennesle te som du får kjøpt på apotek. Denne brukes av gravide i mange land. Les om den på nettet. Mange fordeler. Bra BT er bra da!
lillebie på`n igjen Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 føler med deg. var hos legen i uke 14 jeg, og hadde da nesten 2 ødem.... ga seg en god stund...men nå er det ille ...er 18 +3 uker i dag - og fingerne mine ser ut som 10 korte pølser! gifteringen har jeg måtte tatt av for lengst men nå er det ekstremt varmt i leiligheten vår om dagen, gleder meg nesten til det blir litt kjøligere )
Kongeørna Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Det er veldig vanskelig å bedømme ødemer i denne varmen! Og ødem alene betyr ikke stort, som du sier er det først i kombo med høyt bt + protein i urinen man begynner å fatte mistanke. Sats på at det er varmen litt til! Vi er omtrent like langt på vei (jeg er 22+5), og kan kjenne at fingerne hovner opp når jeg går tur med hundene i varmen. Drikk kaldt vann, og hold deg i skyggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå