krizzi Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 jeg skal inn på sykehuset på mandag, og prøve ut sofran for å se om det kan hjelpe litt på kvalmen. Noen andre som har prøvd det?
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Sofran i.v. pleier å bli brukt til de som blir operert fordi det er veldig bra mot kvalmen som ofte kommer etter narkosen.. Et veldig dyrt medikament. Om det hjelper og du blir bedre av kvalmen din, kan det jo være du kan gå over til sofran smeltetabletter eller vanlige tabletter. Har selv brukt smeltetablettene ved ekstrem kvalme (da var jeg ikke gravid). Brukte da også en annen kvalemstillende ca. 20 min før måltid for å prøve å holde på maten + sofran smeltetablett ved akutt kvalme. Ønsker deg lykke til og håper du blir kvitt kvalmen din!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå