Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett den? Hadde lyst til å dra hele familien, men er litt usikker på om hun er for liten....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel 7 år som er grensen, må da være 4 år i følge med voksen. Når det er sagt, kommer vi nok til å ta med 3,5 åringen sammen med søster på 5 år.

Skrevet

Jeg har ihvertfall store planer om å ta med meg poden på snart 4 ( oktober) og se Istid 3!

Hvis du underveis skjønner at hun er for liten og det bare blir tull, er det jo ikke værre enn at en av dere går ut med henne. Da har dere ihvertfall prøvd.

Skrevet

Jeg har også planer om å ta med meg minstemor, hun blir 4 i desember. Storebrødrene har så lyst å se filmen og det har både jeg og pappan også, så da blir hun med oss, tror det går bra jeg, hun har sett de 2 andre på dvd.

Skrevet

Da satser vi på at det går bra, hun blir 4 år i sept og er veldig for seg. 11 åringen har veldig lyst å se den, blir koselig å gjøre noe hele familien samlet. :o)

Skrevet

Det lurer jeg også på. Min blir 4 i oktober. Hun elsker istid 1 og 2 og de er ikke skumle. Men leste på kinosiden at istid 3 har fått 7 års grense pga enkelte skumle truende scener eller noe sånt. Ble så skuffet for hun gleder seg sånn til å gå på kino. Kanskje vi skal ta sjangsen og heller gå om det blir for skummelt...

Skrevet

VI har sett den med vår 4-åring, og han er ikke lettskremt. Ser harry potter 1,2 og 3 sammen med bestefar (ja, jeg ble litt sur). På kinoen var det flere barn som gikk ut, og det har jeg ikke opplevd før. Der er en del scener som er heftigere enn i de forrige filmene, men det er jo vare å gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...