It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Hva heter den? Vet de har hatt den vi har på Obs tidligere iallfall.
mayaya Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 techsonic noe... :-p umulig å lese på den nettsiden deres :-p
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Oki, da kan jeg ikke hjelpe deg. Men til den prisen er det nok ikke oppladbare batterier regner jeg med. Og på den vi har er det vanlig AA som brukes. Det kjedlige er at oppladbare AA ikke blir sterke nok, så det må kjøpes nye hele tiden.
mayaya Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juli 2009 jo, det står oppladbare i annonsen.. men jeg lurer på om det er oppladbare aa, for da kan man jo bytte på..
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Nei da er det antagelig spesialbatteri laget til spilleren. De krever MYE strøm, så vanlige oppladbare fungerer som sakt ikke.
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Nope, men det er en film pr. flytur og i bilen bruker du jo ledning.
mayaya Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2009 Ja... Men vi skal fly overseas :-p Flere flybytter.. Kunne godt tenkt meg en film per flytur ja, men det er jo flere før vi får lada da :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå