Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 er nå i uke 39 og siden varmen startet har det nesten vært helt stille på dagtid, ikke alltid hun livner til når jeg spiser is el. hadde en sjekk på riksen for 3 dager siden, da sprellet hun som gal når vi var på sykehuset. så på ul at alt så greit ut, men de siste fire dagene har det vært det samme, nesten ikke liv på dagen og først i 11 tiden er det liv i ca 15 minutter. blir stressa/nervøs av dette. før varmen kjente jeg regelmessig liv hver morgen, etter frokost midt på dagen, ettermiddag etc. flere som har det sånn?
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Har det akkurat på samme måten. I løpet av dagen så er det nesten ikke noe liv i det hele tatt på dagen... Men på kveldene, rundt 10-11 tiden så livner det til. De er nok litt slått ut av varmen disse små også. Bra at du tok kontakt med føden for å sjekke at alt sto bra til. Men er du bekymret så ring de heller en gang til og ta en ny sjekk. Bedre med en gang for mye enn en gang for lite.
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Kan jo godt være at h*n "lader" opp til fødsel Var veldig stille i magen min noen dager før jeg fødte Emma husker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå