Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Hva fryser dere det i? Og hvordan tiner dere det opp? Hva om babyen skal være borte over natten...? kan melken tines for så å stå i kjøleskapet? jeg har endel melk og lurer på om jeg skal fryse litt..
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Jeg kjøpte spesielle poser fra Medela, de var veldig gode. Ellers er dte bare å bruke det du har, vanlige fryseposer har jeg brukt tidligere. Aller best er å la det tine sakte i kjøleskapet, men selv glemte jeg ofte å ta opp og tinte det i vannbad. Det tar bare noen få minutter og er da riktig drikketempratur når det er ferdig. Når det er tint må det brukes innen 24 timer.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2009 legger det i frusen rett etter pumping da? eller avkjøles helt først? Dumme spm. sikkert... hihi
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har gjor begge deler. Den er jo ikke så varm når den kommer ut at det er noe fare med å fryse den direkte. Bruker du vanlige fryseposer synes jeg det var kjekt å ha den i en liten skål/form/boks når jeg frøs den ned. Bare la posen oppi. Da fikk de en firkantet form som var lettere å stable etterpå.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Smart:) takk for tips:) Fryse porsoner jeg da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå