Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 6 grader, isvind og regn! Like før jeg må fyre i ovnen. Skulle faen meg tro jeg bodde på Svalbard!!

 

*sur*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

what??? Slutt å tull...:-O

 

Hvor bor du?

Skrevet

Uffda, vennen - sender deg mange varme tanker i hvertfall;o)

Skrevet

Pakk baggen og ta en tur til Bergen, her er det vaaaarmt.

Da kommer du til å nyte noen kjølige dager etterpå.

Skrevet

Bor langt oppi nord, nærmere bestemt gokk!!

 

Er under en mnd siden jeg kom fra Bergen, var ikke spesielt heldig med været da heller...... :o(

Skrevet

Uff:(

 

Har lyst til å grine jeg også, men det er pga arbeidssituasjonen:(((

Skrevet

kom til trøndelag, vi har sommer :)

Skrevet

Så uflaks, nå har det vært knallsommer her i 2 uker.....men den forsvinner nok like raskt som den kom, og da drar den viere til nord...

Skrevet

Skal visst endres til uken...:o(

Skrevet

Jeg bor på svalbard, her har vi strålende sol og 7 pluss i skyggen, så idag er det bra. Men tirsdag (tror jeg det var), snødde det som bare det!!

 

Forstår godt at du er sur pga været, det er lov når det er 3 juli og du har 6 pluss!!

Skrevet

Haha....tom. Svalbard har finere vær enn vi. Forresten, det var ikke 6 grader, kun 5,5. Urk!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Oi..her er det 37 akkurat nå! Hadde vært deilig med en dag med 6 grader;-) Prøver å sende deg litt varme!

Skrevet

Bare for å gni det litt inn, nå har vi faktisk 8,2 i skyggen og 16,1 på sol sida av huset :-) fantastisk at vi ikke har det kaldest her inne idag ;-)

Skrevet

kom til Lillehammer du.. 29 grader i skyggen allerede.. Ser ut til å bli nok en tropevarm dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...