Mille** Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Det er 6 grader, isvind og regn! Like før jeg må fyre i ovnen. Skulle faen meg tro jeg bodde på Svalbard!! *sur*
Snikskytteren er storebror! Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 what??? Slutt å tull...:-O Hvor bor du?
*Rutletutt* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Uffda, vennen - sender deg mange varme tanker i hvertfall;o)
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Pakk baggen og ta en tur til Bergen, her er det vaaaarmt. Da kommer du til å nyte noen kjølige dager etterpå.
Mille** Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. juli 2009 Bor langt oppi nord, nærmere bestemt gokk!! Er under en mnd siden jeg kom fra Bergen, var ikke spesielt heldig med været da heller...... (
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Uff:( Har lyst til å grine jeg også, men det er pga arbeidssituasjonen:(((
It's all about me Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Så uflaks, nå har det vært knallsommer her i 2 uker.....men den forsvinner nok like raskt som den kom, og da drar den viere til nord...
bambi på isen Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 Jeg bor på svalbard, her har vi strålende sol og 7 pluss i skyggen, så idag er det bra. Men tirsdag (tror jeg det var), snødde det som bare det!! Forstår godt at du er sur pga været, det er lov når det er 3 juli og du har 6 pluss!!
Mille** Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2009 Haha....tom. Svalbard har finere vær enn vi. Forresten, det var ikke 6 grader, kun 5,5. Urk!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 3. juli 2009 #13 Skrevet 3. juli 2009 Oi..her er det 37 akkurat nå! Hadde vært deilig med en dag med 6 grader;-) Prøver å sende deg litt varme!
bambi på isen Skrevet 3. juli 2009 #14 Skrevet 3. juli 2009 Bare for å gni det litt inn, nå har vi faktisk 8,2 i skyggen og 16,1 på sol sida av huset :-) fantastisk at vi ikke har det kaldest her inne idag ;-)
Galskapens overhode Skrevet 3. juli 2009 #15 Skrevet 3. juli 2009 kom til Lillehammer du.. 29 grader i skyggen allerede.. Ser ut til å bli nok en tropevarm dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå