Gå til innhold

Hvor mye klær hadde dere pakka ned til 2,5 dag? :P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg må "testpakke" litt i helga :P Ble til at jeg bestillte tur til meg og snuppa mi til Bergen. Skal være der 2 hele dager og en ettermiddag.. Tenker at jeg ikke trenger å ha med mye i grunn og fått lånt en liten trillekoffert.. Men.. så kommer spørsmålet.. hva trenger jeg egentlig....??

Vogn og regntrekk sendes for seg.. tar med en liten bytrille..

sikkert teit spm, men jessjess :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når er det du skal reise da?

Nå i helge f.eks. er det både spådd strålende sol et sted og overskyet et annet sted. Så da hadde jeg både tatt med shorts/kjole og langbukse og jakke.

Skrevet

3 sett med sommerklær, en langbukse og en strikkejakke dersom det er fare for kjølig vær!

Skrevet

reiser på tirsdag og blir til fredag..

Ser det har blitt meldt gråvær,men varmere enn vi er vant til på gråværsdager.. Må vel være nok med ett sett ekstra til snuppa i tilleg til det hu har på seg når vi reiser, + no tights/skjørt/shorts? Eller blir det for lite.... hmmm.. kanskje jeg bør revurdere størrelsen på kofferten :P

Toalettsaker til meg og hu tar litt plass, og klær til meg... hmm

Skrevet

ja.. det hørtes nok fornuftig ut :)

Skrevet

Nå har vi jo butikker i Bergen også hvis det er noe du skulle mangle, og det er MASSE salg, he he.

Men Bergen er litt sær på været sitt, det kan fint være overskyet og virke kaldt men være varmt og lummert fordet.

Hadde tatt med tights og kjole iallfall, da er det jo på en måte to antrekk i en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...