Gå til innhold

Er det virkelig vanlig....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At babyen sover stort sett hele døgnet??? han bare sover å sover.. når han våkner, spiser han litt, også sover han igjen... Våken en gang pr natt i 10 min. Han er 1 uke....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ganske vanlig det ja:) Så lenge han legger på seg, tror jeg ikke du skal bekymre deg:)

Skrevet

NYT DET MENS DU KAN - DET VARER IKKE EVIG:o)

Neida;o) Det varierer veldig fra barn til barn. Jeg har hatt en som alltid var våken og en som sov 23 timer i døgnet.

For sikkerhets skyld kan du jo spørre på helsestasjonen. Det er jo viktig at han får i seg nok næring når han er våken.

Skrevet

Min minstemann var slik den første uka, og så pang gikk hun over til å bare vile sove på fanget noen korte øyeblikk nå og da.......det varte igjen til hun ble 2 mnd.

Så når de er nyfødte er det absolutt ikke uvanlig at de sover MYE. Bare tenk deg den reisen de nettopp har vært igjennom. Og ikke minst alle de nye inntrykkene de opplever de øyeblikkene de er våkne.

Skrevet

min siste var sånn - og som andre her sier NYT DET MENS DU KAN!!

Snuppa her som omtrent døgnet rundt de første månedene. Lite vits med barselbesøk her gitt. Snuppa gikk i søvne fra fang til fang:) Våkna så vidt for bleieskift og litt mat, og så sov hun igjen!

Skrevet

Jenta mi var sånn. Bare sov og sov

Skrevet

ja, han er helt "håpløs".

nytter ikke med besøk her heller.. han bare sover. hadde besøk i går, og de fikk aldri sett øyne hans engang... Han spiser ganske mye for alderen tror jeg.... ? ca 100ml pr måltid. varierer på mm på flaske og mme.

Blir redd noe er galt jeg vettu....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...