*Rutletutt* Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Ja, de "no milk today" er vittige:o) Samme med den ku-reklamen..."mø sjæl" - er jo ikke en reklame for en ku da, he he - men dere vet vel hvilken jeg mener;o)
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Jeg synes den IFA reklamen var morsom! Når de er i terapi eller noe,og mannen tar en ifa og begynner å synge oh baby baby og rikker på ræva,lo godt når jeg så det
S. Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Tine sine er morsomme, ja! Norsk tipping og VG har jo tradisjonelt hatt gøyale reklamer og. "Doffen har daua" Dessverre har de fleste en tendens til å dra reklamene for langt.. det er morsomt første gangen, men det blir for mye når det kommer både en og to oppfølgere. Eks. "kureklamene", den første var morsom, så ble det bare teit.. kjøre brannbil og det der. Hehe, tenk at jeg sitter og diskuterer dette!
mamarama og lille banan Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Den er ikke morsom, men bra; reklamen for Kvikk Lunsj som "hyller" Turistforeningen. Jeg vet ikke hvorfor - men da jeg var gravid måtte jeg alltid felle en tåre når den reklamen kom. Hormonbomba Har ikke noe forhold til Turistforeningen, så det er jo litt pussig at den trykker på noen emosjonelle knapper.
Mille** Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 En ganske ny lottoreklame (tror jeg det er) hvor noen svensker feirer st.hans og synger at de bare danser rundt en stang. Syns den var hysterisk! ;oD
Gjest Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 signerer den SINA!! den var kjempe morsom!! Lo godt da ja!
mamarama og lille banan Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 og ja, den NSB-reklamen i jula, med masse henvisninger til julenisser, reven rasker over isen osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå