Gå til innhold

Hvordan fikk dere den jobben dere har i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille ekstrajobben jeg har hatt ved studiene den siste tiden fikk jeg gjennom tips fra ei venninne.. Den jeg har jobben jeg starter i neste mnd.. Søkte jeg på etter endte studier.. GLEDER meg til å endelig får jobbe som lærer.

Skrevet

TIlfeldigheter... Ett familiemedlem jobbet der, jeg var nyutdannet, de trengte folk...

Skrevet

Jeg lå meg til den :o)

Er hjemmeværende husmor og har ingen arbeidsplass å gå tilbake til.

Men skal begynne på skole til høsten :o)

Skrevet

Signerer frokostquiz- hjemmeværende husmor og det ble jeg med å ligge meg til det.... Hahah......

Har en jobb jeg hever permisjonspenger fra og da.. Der begynte jeg i vikarbyrå, fikk vite om det gjennom sambo som har samme jobb. Jobba i halvt år før jeg søkte fast stilling og fikk det!!

Skrevet

Jeg søkte, gikk på intervju og fikk den. Enkelt og greit. :o)

Skrevet

Sendte inn en søknad på annonse i avisen:o)

Skrevet

Frokostquiz - he, he:o)

Hva skal du studere til høsten da?

Skrevet

Skal gå Juridisk kontormedarbeider på Utanningshuset.

Bedre kjent som advokatsekretær :o)

Huff, jeg må skjerpe skriveleifene mine skikkelig :o/

Skrevet

Ja, det visste jeg egentlig;o) Høres kjekt ut det da:o)

Skrevet

Ja høres gøy ut, håper bare det blir en jobb ut av det.....som jeg slipper å ligge meg til, ha ha ha :o)

Skrevet

Hahaha - får satse på det, ja:o)

Skrevet

Ble spurt :) Var en av mine sjefer som tok meg med over i ny jobb :)

Skrevet

Gjennom bekjent.

Begynte på det laveste av det lave, skikkelig slavearbeid med luselønn, men bet meg i det og viste at jeg tok ansvar, kom med forslag til rutiner og prosedyrer og VOILA... i dag har jeg en ansvarsfull mellomlederstilling med personalansvar og veldig bra lønn/frynsegoder (i samme bedrift).

Jeg har vært superheldig!

Skrevet

Var prosjektansatt og tok ekstravakter her og der innen samme selskap. Ble spurt av sjefen om å søke på en full, fast stilling, og fikk den:)

Skrevet

Søkte egentlig en annen jobb og fikk den, men hadde dessverre for lang oppsigelsestid til at jeg kunne ta den, men konsulentfirmaet jeg søkte gjennom, ville veldig gjerne ha meg til en annen jobb de også var på utkikk etter noen til.

Skrevet

Maste meg til den...

Vi bodde i en annen by på den tiden og hadde ingen flytteplaner, men så fikk mannen min tilbud om jobb i hjembyen vår og vi fikk lyst å flytte hjem. Det var da ingen stillinger som jeg kunne søke på, men det hadde vært en for en liten stund tilbake som passet meg utmerket. Jeg ringte for å spørre om jeg kunne få søke, men det fikk jeg ikke for de hadde allerede hatt intervju og skulle ansette dagen etter.

Så jeg satset det jeg hadde og maste og maste og maste. Så tilslutt lot de meg komme på intervju dagen etter, og jammen valgte de meg:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg søkte, jobbet der 1 dag for å "vise meg", og de ville ha meg... utrolig nok, siden dem bare klager... men men :)

Gjest Sauen har 2 jenter =)
Skrevet

Så annonse i avisen, sendte søknad på mail og fikk tlf fem min etterpå der de lurte på når jeg kunne komme på intervju. Hehe, vanskelig å få fatt i faglærte i det yrket...

Den andre jobben min (begge er deltid) så jeg annonse for på nav.no, sendte søknad, gikk på intervju og fikk jobben.

Men nå er jeg bare hjemme i permisjon. Gjorde som flere over, lå meg til det=P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...