Juliann10 Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Vi tror vi har navnene klare, men usikre på om de passe ilag om vi skulle få en av hver med tid og stunder... Hallvard & Emily...
mednr5imagen Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 jeg synes Emily var nydelig, men at det ikke passet særlig godt til Hallvard. Det blir litt "bonde" aktig i forhold
Trebarnsmorifebruar?? Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 synes både Hallvard og Emily var fine navn og syns de passet sammen også. Det er va du blir vant til.
Juliann10 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2009 Ja, d er det jeg også har lurt på..men så skal vi jo bo på en gård så kansje d passer....hehe;) Men tror de blir ett av de navnene n i første omgang vertfall..Greit å ha navnene klart syns jeg..har en veninne med navnløst barn som er 2 uker gammelt, virker litt kjipt!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 jeg synes begge navnene var kjempefine jeg:-)
erteposen + 4 Skrevet 3. juli 2009 #6 Skrevet 3. juli 2009 Hallvard er kjempe fint, og et navn i tiden (økning i byene). Emily er søtt, og litt morsomt at de er så ulike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå