M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 Jeg tok en graviditetstest i morges, og da ble det to streker men, den ene var så svak at jeg nesten ikke så den (men den VAR der). Mensen min er litt uregelmessig, men det er rundt disse dager jeg skal ha den. Har en liten stund hatt litt stikkinger og "vondt" i magen, men klarer ikke helt å huske hvordan det var sist gang... om det var helt slik liksom. Hva tror dere? Kan jeg være gravid? Jeg håper det!!!!
Helene84 Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 tror du er gravid, ja:) Man får ikke opp to streker med mindre man har gravidhormoner i kroppen - dvs at man enten er gravid, nylig har abortert slik at noen hormoner fortsatter er i kroppen, eller nylig har født. GRATULERER!!!
vipsen*en av hver* Skrevet 4. juli 2009 #3 Skrevet 4. juli 2009 hei.. jeg tror også du er gravid.. en positiv strek er en positiv strek.. Gratulerer sååå mye og lykke til
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2009 #4 Skrevet 5. juli 2009 Var ikke gravid før det var to like tydelige streker jeg.... Det er bare å smøre seg med tålmodighet og vente noen dager før en ny test
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Tok en ClearBlue digitalt test i dag.... og den viste GRAVID!!!! Jippi!!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå