Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal et par uker til strømstad i sommer, noen som har tips til hva man kan finne på med en toåring hvis det regner? Ser dystert ut på værmeldingen...

Takker for alle forslag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går an å bade på badanstalten (?) som ligger i sentrum. De har et lite oppvarmet barnebasseng med to små sklier i tillegg til vanlig basseng. Kommer ikke på noe annet akkurat nå. Er mye strender og båtturer til kosterøyene, men det er jo ikke noe særlig hvis det regner...

Skrevet

Takk for tips, sjekka ut hjemmesidene, det blir badanstalten en dag i ferien iallefall :)

Skrevet

Det har jo kommet et lekeland på nordbysenteret da.. (senteret nedenfor svinesund)

Jeg har ikke vært der, men sønnen min har vært der med mormor, og han synes det var kjempe stas..

Skrevet

Det kan vi og prøve! Takk!

Skrevet

Hvis dere er villige til å kjøre mellom 30 min - 1 time så kan man dra til Torp Kjöpcentrum i Uddevalla eller til badeland Tanumstrand i Grebbestad. Begge er flotte dagsutflukter på en regnværsdag.

Skrevet

Glemte å si at Koster kan være et alternativ. Koster skal ha flest soldager i Sverige og selv om det regner i Strømstad så bør det ikke være så værst vær der ute.

Må bare slå et slag for Koster altså. Bør absolutt få med dere en tur dit om dere ikke allerede har planlagt det. Ha med sykkelsete til minstemann og lei sykler (mulig man får leid sykkelsete også). Er kjempeflott å sykle rundt på landeveier med sauer og andre dyr på beite. Og mange flotte langgrunne sandstrender for små barn. Virkelig idyllisk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...