Gå til innhold

pølser i bursdag eller bare kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ha bursdagsfeiring i morgen, på dagtid, og lurer på å droppe pølsene. Jeg tenkte det var ok siden ungene spiser lite i denne varmen uansett, og det er jo tross alt bare et par timer. Det er jo middagstid etter bursdagen også.

Vi serverer vaniljeis og jordbær, sjokoladekake, muffins, gele, potetskruer og saftis og drikke! De skal også fiske poser med diverse innhold.

Jeg luftet ideen for en venninne som syntes det virket greit, men lurte på om ikke en del ikke gir ungene mat før bursdag fordi de regner med de får pølser...

Hva tenker dere om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det blir noe "mat" i bursdag.

Skrevet

Foreldrene regner jo ofte med at det blir noe "mat" i en eller annen form, men det er sant at de spiser lite i varmen. Akkurat pølser forventer ikke våre barn, men noe salt å spise er jo ofte lettere å få ned enn søtt. Isen får i alle fall ben å gå på:)

Skrevet

Jeg tror faktisk jeg ville servert pølser (evt noe annen mat), selv om ungene spiser lite i denne varmen. Dette fordi jeg selv forventer servering når snuppa skal i bursdag ettersom vi har fått det i alle bursdager hun så langt har vært i...:) Et alternativ kan jo være å opplyse om at det ikke blir mat i invitasjonen?!

Skrevet

Min 6-åring er ikke glad i kaker, og blir bare såååå skuffet hvis det ikke serveres mat som f.eks. pølse, pizzasnurrer e.l. i bursdag.... ;) Men hva med å skjære opp masse frukt? Det pleier alltid vi å gjøre når vi har selskap, og det er veldig populært! :)

Lykke til med bursdag!

Skrevet

Jeg ville servert noe mat og frukt og droppet både sjokoladekake og muffins.

kaker blir uansett bare klin i denne varmen. Jeg ville startet med mat i en eller annen form. kan godt droppe pølser og heller servere, pizza, taco kylling og pasta etc. Så servert oppkuttet frukt med is og kanskje gele.

Skrevet

Jeg forventer nesten at det serveres pølser eller noe annen mat i bursdager, jeg da...hadde heller kuttet ned på det søte. Er jo mange som liker salt bedre enn søtt i varmen uansett;o) Hadde satt pris på å vite om det, om en ikke får servert mat - så en kan gi ungene noe selv hjemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...