Gå til innhold

God sommer:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper vi er flere som kommer tilbake fra ferie og kan komme med glanyhet av spiren har satt seg både med ivf og uten.

Har selv vært igjennom et mislykket ivf forsøk og skal til pers med fryseforsøk i august, men først er det 5 uke ferie og håper på mirakler:-)

Lykke til alle sammen her inne og ha en fantastisk ferie:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God sommer tilbake til deg oxo!

Vi håper at varme og masse D-vitaminer vil gjøre dere godt i ferien ;-)

Lurer på hva statistikken vår er sommer contra vinter...J r ihvertfall kjempespent på neste forsøk..spiser sunnere,gått ned i vekt,tar aku,urter, nye medisiner,sommer og sol...

Nyt lys,varme,hverandre og sommer alle sammen!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

God sommer til alle fra meg også!

Jeg håper vi skal være like heldige denne gangen med at det er forsøk over sommeren som gjør susen :-)

Etter å ha prøvd å få små uten IVF i så mange år har jeg ikke noe tro på at det skal gå nå heller så jeg blir nok å se her inne over sommeren ;-)

Skrevet

God sommer til deg Senjajente og alle dere andre! Har nettopp hatt et negativt fryseforsøk og skal i gang igjen til høsten. Har to egg igjen. Senjajente; kanskje du også skal sette inn ved UNN? Jeg fikk ikke plass før i september, syklusen før ble faktisk for tidlig da de har ferie enda.

GOOOOOD SOMMER, SÅ HÅPER VI PÅ EN FRUKTBAR HØST!!! Og kanskje noen spirer som sitter i sommer også...

Mange klemmer

Skrevet

God sommer til dere alle!

Jeg har hørt at det er best resultater med ivf på vår/sommer og høsten pga at vi da får masse lys og sol på kroppen. Og til høsten har man et bra lager med d-vitamin i kroppen.

Så nyt solen (litt uten solkrem for at d-vit skal produseres, men uten å bli brent selvfølgelig ;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...