Gå til innhold

Litt blod og graviditet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på noe. Er endelig gravid, alt har gått bra. Tidlig ultralyd, 7+1 og vi så et lite embryo med bankende hjerte. Herlig! Kom til 8+0 og det begynte å komme litt blod... Veldig lite, men litt blod på papiret og bind i 4-5 dager nå. Ikke store magesmerter. De andre symptomene er nogenlunde som før. Legen sier det er normalt å blø litt. Hvis jeg tar en graviditetstest nå, vil det riktige svaret vise seg? Kan det være slik at de som har hatten MA (vet lite om det) fremdeles slår ut positivt på graviditetstesten? Håper noen vet. Liker ikke blodet. Men tror og håper jeg er gravid tross det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde oxo en tidlig blødning da jeg gikk med førstemann, men det viste seg å være helt ufarlig. nå sitter han her ved siden av meg, 5.5 år gammel:) <3<3<3 men du kan jo ta det opp med legen din igjen, eller ringe helsestasjonen. man kan oxo få time på ul uten henvisning fra lege, men da må man betale selv...

om du f.eks har hatt sex, kan det være årsaken. da hender det ofte at et blodkar sprekker, oxo kommer det litt blodaktig utflod i noen dager.

men ring heller en gang for mye, enn en gang for lite. selv om det desverre ikke er så mye å gjøre om det viser seg at det går galt, så er det greit å få det sjekket.

lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...