paper Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 for tida...,fryktelig sliten,lei og litt oppgitt i denne varmen.. Jeg orker knapt stå opp-og sette meg i skyggen..,unngår helst folk og er skikkelig tverr! Sex er ikke engang et tema... Slitsomt for meg,partneren min og alle rundt.Men-jeh klarer ikke forholde meg til annet enn meg og mitt.. Matlysta er så å si fraværende-spiller nok inn det også.Drikker mye,men orker nesten ikke mat.Overhodet..regner med det kommer tilbake,men akkurat nå for tida blir jeg kvalm ved tanken på mat.. Litt frukt og ost er ok.. Ble skikkelig sytete dette,men er det noen som har det likedan her??? Jeg har heldigvis ferie...så slipper iallefall gå på jobb!Det er jo enda noe.. God sommer til alle-klem
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Humørsyk ja, det har slått til for fulllt her. Det er ikke snakk om svingninger en gang, jeg er bare dritsur hele tiden. Jeg tror ikke mannen min har lyst på sex en gang nå, selv om han skulle fått tilbudet ,he,he. Han er rimelig oppgitt....
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Da er vi nok flere! Jeg også er helt ekstremt sliten for tiden. At jeg har en liten gutt som sliter med å sove i varmen (noe som også forstrrer min nattesøvn) hjelper ikke så mye på formen akkurat. Går rundt og er kvalm og uggen hele dagen.. Er både sulten og ikke sulten om hverandre, skikkelig kjipt. Jeg har dessverre ikke ferie før om to mnd, selv om jeg absolutt kunne trenge noen uker nå. Har ekstremt lite tolmodighet og fyrer av for ingen ting, og tårene spruter for den minste ting. Ganske så slitsomt ja. Men er en liten trøst at det er noen der ute som forstår åssen jeg har det
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 Hehe..slenger meg på her.. Jeg bjeffer til sambo for den minste ting.. Stakkars mann! Men, så unnskylder jeg meg og sier at det bare er hormonene som snakker :-P Og så ler vi litt av det..
paper Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2009 Tuusen hjertelig for svar!! Godt høre det er andre i samme situasjon!! Håper det bedrer seg-veldig snart!
Terese med to jenter Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Jeg skrev et innlegg lenger opp her, og nå leser jeg plutselig denne tråden og det er jo egentlig akkurat det samme.... Selv om jeg skjønner at jeg sikkert er litt irrasjonell nå, er det ikke noe godt å være så sint inni seg, eller lei seg... klarer jo ikke å stoppe det.. skikkelig slitsomt altså...
b77h Skrevet 5. juli 2009 #7 Skrevet 5. juli 2009 phu! ja, kan også skrive under på at vi er flere! Jeg er 9+4 i dag og spesielt den siste uken har jeg blitt så hissig og har den korteste lunte... Mannen min er ganske lei av det og sier jeg må skjerpe meg. Og det bør og vil jeg jo selvfølgelig også, problemet er bare at det kommer som lyn fra klar himmel - og ordene er slengt ut på en alt for sur måte før jeg får tenkt meg om... Og dessuten blir også jeg litt irritert over at han ikke klarer å legge to og to sammen og skjønne at det er på grunn av graviditeten også... arg...freeeees.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå