Gjest lillehi Skrevet 3. juli 2009 #1 Skrevet 3. juli 2009 For tre uker siden fikk jeg diagnosen Diabetes 2, og ble naturlig nok både forvirret , redd og usikker. Var jo nødt til å legge om kostholdet og tenke på hva jeg putter i munnen. Jeg er det som mange her inne vil kalle feit, så sykdommen er nok dessverre et resultat av et mangeårig høyt sukkerinntak. Men....etter å ha kuttet ut ALL sukkerholdig mat var jeg idag på vekten. Minus 11 kg!!!!!!! Yippi!!!!! Ja det er virkelig sant at " aldri så galt at det ikke er godt for noe " !! Kanskje jeg virkelig får det til denne gangen??? Bare noen tanker fra en optimistisk og glad jente :-)
bambi på isen Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 minus 11 kilo på 3 uker?? hvordan har du fått det til?? det vil jeg også prøve, er også det folk her inne kaller feit!! Gratulerer kjempe masse
Gjest lillehi Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Hei! Det jeg har gjort er å kutte ut absolutt alt med sukker. Og gått små turer hver dag. Men det forsvinner ofte mye i begynnelsen, vann ol. Men håper bare at det skal fortsette!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå