Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Ble mamma for litt over et år siden, og lillemor er min lykke i livet. Men.... er jeg alene om å avogtil, og da mener jeg avogtil som i veldig sjeldent, tenke på hvordan livet ville vært om jeg ikke hadde møtt barnefar og ikke hadde fått barn når jeg gjorde? Og kjenne et øøørlite stikk av " kanskje, bare kanskje jeg ville gjort ting annerledes?" Får veldig dårlig samvittighet, men samtidig prøver jeg å tenke at slike tanker bare er normalt, og at så lenge de ikke tar overhånd er det greit...eller?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Helt greit å tenke slik. Jeg gjør det enda, og mitt eldste barn er 15 år:) Så klart lurer en på hvordan livet ens hadde vært om en hadde valgt annerledes, det er normalt, det. Jeg tenker ofte på hva jeg hadde vært utdannet til i dag, hadde det ikke vært for at jeg fikk barn såpass tidlig som jeg gjorde. Ikke ha dårlig samvittighet for dette:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Det er nok absolutt 100% normalt og slett ikke farlig. Kjenner mange som har det sånn av og til, (ungen min er ikke født ennå, så jeg har ikke erfaring selv,) og de er helt normale, flotte og omsosrgsfulle foreldre. Det er sikkert du og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå