Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei min due Jeg er enig med at vi flytter inn hit. Vil tenke framover og ikke tilbake, så da passer det best her. Veldig godt å høre at du bonder omsider med huleboeren... Hvilken uke er du i nå? Det begynner jo tilogmed å nærme seg... Når folk spør meg nå om termin og jeg svarer oktober,- så sier de "Oj,det er jo ikke lenge til!?"....iiiiiik,tenker jeg og får litt panikk...For i begynnelsen gikk jeg og ventet på ultralyden,ventet på den og den uken, ventet på å bli ferdig med den og den medisinen...Telte dager....Og.- vet ikke helt hva som skjedde,men vips så var jeg i uke 25 og har en sparkende ojoj i magen, har kjøpt stellebord og bestilt vogn..... Og de har rett, det er ikke så lenge igjen..... Juli...- august,september,oktober.... Hjelp, det er jo i morgen Har forresten sett verdens tøffeste tøffeste vogn! Emmaljunga i sort skinn *Sikle* ...Gjett om vi skal ha den Nemlig ... Hvordan er hus og heim? Kommer dere i orden? Gubben fikk ikke jobben han søkte på,så nå gikk husplanene våre i dass... Hadde jo håpet på å få flyttet ut før jul,men den gang ei...Nå har vi mindre å rutte med enn før...Utroooooooolig kjipt å få den meldingen i dag. 2 stillinger viste det seg,- og gubben er innstilt som nr 3! Bittert.... Den andre jobben han hadde søkt på stod han på plass nr 2.... Så han er der neeeeesten men ikke helt. Kan jo se det positive at å være nr 3 av 42 søkere er bra,men ikke når det ikke gir jobb likevel... Vi får håååååpe på at ting ordner seg til høsten.......Krysse fingrene etc... Men akkurat nå ser alt mørkt ut. Bortsett fra en sprellende sak i magen. Det er alltid kos Få høre litt om deg,da Klemmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå