Gå til innhold

Noen Oslo jenter som vil være med på ett treff?


gabi84

Anbefalte innlegg

Jeg fikk desverre ikke vært med på treffet som ble avtalt i Frognerparken sist, så håper noen har lyst til å være med?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk heller ikke vært med på treffet forrige gang, så jeg blir gjerne med:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det forrige ble avlyst jeg.. Jeg vil gjerne være med, men drar på ferie allerede på onsdag. For liten tid til å få til noe før den tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne bli med, men ferie denne uken og neste. Neste uke er vi i Oslo-området da... Så kan kanskje bli med? Hvor lang tid trenger vi på planlegge? Om det blir om 2 uker er det kanskje flere som er på ferie, men da er det også flere som får sett innlegget som er på ferie nå...? Hva med mandag 19.juli? Ett sted det er stoler å sitte på :) Nå klarer jeg ihvertfall ikke å komme opp fra bakken på egenhånd :0) Men like blid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker gjerne å være med på et treff, men reiser på ferie lørdag 11.juli og blir borte ut juli. Vil tro juli er den måneden flest er borte siden dette regnes som fellesferien, men det er jo bare å ta et nytt treff i august :) Å få til noe denne uka blir kanskje litt travelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er også gjerne med på Oslotreff, men blir borte fra byen fra 15.-19./20.juli, Ser mandag 19.juli er foreslått, men er vel mandag 20.juli som menes?

 

Passer veldig fint for meg 21. el 22. juli.. Og er jo også mulig å utsette det til tidlig august slik at kanskje flere er hjemme..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg blir også gjerne med. 10. august på Cafe M høres bra ut! Gleder meg til å møte andre med kul på magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...