*frk Chris* søta & lillegutt:) Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Nå har jeg akkurat vært hos legen å bestilt P-sprøyta. Har brukt gummi i et par år, å ble lei av det... Skulle bare vente på mensen før sprøyta kunne settes.. Men den kommer jo faen ikke! Er noen dager forsinket, men jeg blir skikkelig urolig av dette her. Hærregud, tenk om jeg er gravid?!? HJÆLP! Har to barn, minste er snart to. Vi hadde jo ikke tenkt å få en til nå...
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 Da må du enten teste, vente, eller gjøre begge deler. Håper det får det utfallet du ønsker! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå