Gå til innhold

Hmmm...hvor blir det av tanta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg akkurat vært hos legen å bestilt P-sprøyta. Har brukt gummi i et par år, å ble lei av det... Skulle bare vente på mensen før sprøyta kunne settes.. Men den kommer jo faen ikke! Er noen dager forsinket, men jeg blir skikkelig urolig av dette her.

Hærregud, tenk om jeg er gravid?!?

HJÆLP!

Har to barn, minste er snart to. Vi hadde jo ikke tenkt å få en til nå...

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du enten teste, vente, eller gjøre begge deler.

 

Håper det får det utfallet du ønsker! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...