Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Nope, gidder ikke. Skal egentlig på "tvungent" arrangement i regi jobben i morgen. Alle har til og med fått matchende tskjorter! (ca 2000 ansatte som jobber på Kongsberg, blir sikker søtt og sånn) Men det skal visst være VELDIG bra! Og hvis du skal en tur så får du kose deg MASSE!
xxxJulianexxx Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg bor i Kongsberg og skal ut på lørdag. Ikke på konsert, men bare for å være med på livet:o)
neekap Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Ja, jeg bor også på Kongsberg, så det er nesten obligatorisk ) Har ikke så veldig sans for jazzmusikk, men det er jo et enormt folkeliv )
xxxJulianexxx Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Liker ikke jazz jeg heller, men jeg må jo ut og kikke:o) Det er ikke lett å få barnevakt heller, mannen min skal jobbe under hele jazzen, og alle besteforeldrene må jo også ut på livet. Men denne gangen var jeg ute i god tid med å spørre. Da blir det lørdag på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå