Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope, gidder ikke.

Skal egentlig på "tvungent" arrangement i regi jobben i morgen. Alle har til og med fått matchende tskjorter! (ca 2000 ansatte som jobber på Kongsberg, blir sikker søtt og sånn)

 

Men det skal visst være VELDIG bra! Og hvis du skal en tur så får du kose deg MASSE!

Skrevet

Jeg bor i Kongsberg og skal ut på lørdag. Ikke på konsert, men bare for å være med på livet:o)

 

 

Skrevet

Ja, jeg bor også på Kongsberg, så det er nesten obligatorisk :o) Har ikke så veldig sans for jazzmusikk, men det er jo et enormt folkeliv :o)

Skrevet

Liker ikke jazz jeg heller, men jeg må jo ut og kikke:o)

 

Det er ikke lett å få barnevakt heller, mannen min skal jobbe under hele jazzen, og alle besteforeldrene må jo også ut på livet. Men denne gangen var jeg ute i god tid med å spørre. Da blir det lørdag på meg.

Skrevet

Bor her,så blir nok ut en liten tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...