Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

TITTEI :)

Tenkte bare å spørre hvordan alle har det om dagen! Gleder seg til, hva som gjør en lykkelig, om ting går bra osv ;)

Jeg har det bra utenom varmen, den er helt utholdelig at jeg snart svetter bort. I morgen flytter til en leilighet og jeg gleder meg så fæælt til å begynne på babyrommet... Lurer så fælt om det blir blå eller rosa jeg skal fylle rommet med, åååh. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det veldig fint om dagen:-) Begynte å jobbe igjen i 50% i juli. Godt å jobbe litt igjen.

Nå ser jeg bare frem til 28. juli, for da skal vi på ny UL for å se alle orgener, det gikk ikke på ordinær UL. Vi fikk heller ikke sett kjønnet, men jordmor var sikker på at det går neste gang:-)

Koser meg i varmen, avkjøler meg inne med aircondition når det blir for varmt.

God helg alle sammen:-))

Skrevet

jeg er på tur til ultralyd nå. gruleder meg fælt...har ikke sovet mye i natt. sist gang jeg var på ultralyd for en ekstra sjekk i uke 28 var babyen død... nå beveger denne seg masse (er i uke 19), men jeg slår meg ikke heelt til ro allikevel. Det kan jo være tarmene som er ville..

Men får håpe det går bra:)

Jeg er foresten GLAD for at jeg bor nordpå nå som jeg går gravid:) Vi har vell ca 8 grader ute i dag og ganske sur nordavind- så jeg slipper å ligge på noe hetebølge! dette er akkurat passe svalende for å gå gravid i :)

Skrevet

hei hei :-)

Har det helt supert formen er god, og endelig helg. Varmen plager meg ikke i det hele tatt. har det så godt og kjøligt på jobben. Snart blir nok leiligheten vår klar for å legges ut til salgs og forhåpentligvis ny bil snart :-) Alt er bare toppers!! Igår kunne jeg tilogmed se når lille jenta sparka vilt inni magen, skulle bare ønske pappaen også var der å kunne se. han har enda ikke kjent noe spark utpå magen fra jenta vår, men veldig snart tror jeg han også skal få kjenne henne. Alle sammen ha en riktig god sommer! :-D

Skrevet

Heihei : )

Her er alt bra bortsett fra varmen :(

Æsj den er fæl...

Eller det er det mye jeg teller ned til : )

Idga er det 15 dager igjen til gubben kommer hjem, 18dager igjen til ordinær ul : )

og idag e jeg 16 uker på vei : )

Litt kvalm men ellersbra : )

Når gubben kommer hjem skal vi se på to hus som vi muligens skal leie: )

Gleder meg til vi kan se på dem og bestemme oss for hva vi vil ha :D

Å gjøre klart alt til babyen : )

God Sommer alle sammen : )

Skrevet

Jeg har det fantastisk!

Akkurat kommen hjem fra ultralyd og har fått beskjed om at vi skal ha en liten gutt :D D var ikke vanskelig å se. Og jeg som var overbevist om jente.... En perfekt liten gutt :) Sååå artig! så nå koser jeg meg med bildene og drømmer om det som kommer.

Skrevet

Hei

Takk som spør ;O)

Jeg har det supert, storkoser meg...litt i varmen og litt inne.

Er lykkelig fordi minste jenta vår ikke har trengt å være på sykehuset siden februar. Blir glad av å tenke på hun eldste som koser seg på aktiv sommer (sjø og fiske gruppe). Glad for at mannen min snart kommer hjem fra jobb og skal ha helgen sammen, glad jeg ikke har turnus helg nå. Bare 1 uke igjen til han har ferie ;O) og da skal vi kose oss masse med alle 5 barna våres ;O)

Gleder meg masse til ordinær ul 27 juli, kanskje vi får vite kjønn da.

Så koselig at du snart kan begynne å ordne i leiligheten og fikse barnerom ;O) Gratulerer så masse med nr.1 kos deg mye, tiden går fort ;O)

Hvordan har så du det da?

Skrevet

Supert! :)

Ingenting er bedre enn at solen skinner, fredag og grilling på menyen :)

Formen er veldig bra for tiden, utenom bekken, men får god god hjelp med behandling.

Kan godt skjønne du gleder deg til å flytte inn i ny leilighet, kjempe spennende :)

God helg!

Skrevet

Jeg har det veldig fint om dagen. Hormonene har lagt seg, bekkenet plager meg lite og finværet gjør meg bare glad:)

Nå er det ferie på alle sammen og jeg, mannen min og jentene våre skal kose oss skikkelig. Har bestandig likt denne tiden av graviditeten, føler jeg blomstrer litt og er faktisk glad i min mer og mer frodige kropp:)

Er 27+5 i dag og snart klar for siste trimester.

Dette var et hyggelig innlegg, Hi:)

God helg alle sammen!

Skrevet

Her er alt helt topp, var på ordinær ultralyd på onsdag og fikk da se en frisk og sund gutt;) Har trodd d var gutt hele tiden så var godt og få d bekreftet! Har vært ute med mamma og shoppet de første babyklærne, kjempekos<3 Pluss at jeg startet ferie i dag kl 12.30 deilig! God sommer til dere alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...