mamma*me*nr2*imagen Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 jeg og sambo prøver på nr 2. jeg er født 170688 han 131184 jeg blir kjempe glad om du tar deg tid:) på forhand tusen takk:)
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Heia,, Du er gravid ja..Har du sjekka deg??Bestill deg lege time..Vil du vite hva du får??Jeg fikk det opp,men må sjekke med deg om du ønsker å vite kjønn..... Veldig fine kort... ; står for kjærlighet. Det kan være starten på et nytt forhold eller en ny gledelig fase i livet.,som barn,fødsel,mye glede... Kortet representerer tiltrekning, sympati og/eller sterke følelser. Du er kreativ og bruker din intuisjon. Det kan også være samarbeid, undertegning av avtaler, forpliktelser, partnerskap i jobben, forsoning, våpenstillstand, vennskap eller et møte med noen du liker. Kos deg videre med magen... Klem fra meg
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. juli 2009 oj mener du det!! nå ble jeg bare kjempe glad! gjett om jeg skal teste imårgen;) ja jeg vil gjerne vite kjønnet:) så fantastisk med så fine kort, har mye og glede meg over og til framover sjønner jeg:) tusen tusen takk for at du tok deg tid til meg tussimor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå