<3lovebaby<3 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hva svarer man på slike spm?? Skal svare på dette i forbindelse med spm til ul i morgen. Når mener du fødselen starter....Når vannet går, når smertene starter etc.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jordmødre har fortalt meg at de normalt regner fra man har ca 3 cm åpning og rier, men dette er jo ofte vanskelig å si noe om. Noen føder jo i heisen opp til fødeavdelingen også liksom, når skal de da vite når de hadde 3 cm åpning? ;-) Ta det litt på skjønn du. Når du følte fødselen var veldig godt i gang rett og slett, evt om du vet når du hadde ca 3-4 cm åpning. Jeg hadde i hvertfall smårier en del timer før jeg kom inn og ble målt til 4 cm åpning med nr 2 og 3, men teller ikke med de timene.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Når vannet har gått er du jo egentlig i fødsel, men trenger ikke være i aktiv fødsel. Med minsten min gikk vannet og ingenting skjedde...ble satt i gang etter 2 dager med vannavgang. Men mener du utdrivningsfasen eller fra det hele starter?
<3lovebaby<3 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Er egentlig enig i at man må se det litt på skjønn. tenker jeg skriver at den starter når jeg føler selv at man har regelmessige rier og at de er vonde/økende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå