Gå til innhold

Nå er crocs'ene blitt trange.... :'(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som sliter i varmen med hovne ben?

Er så hoven i bena og leggene at selv crocs'en er blitt trange, de klemmer. Vanligvis er det romslige sko. Har ikke kunnet ha annet på bena de siste dagene, men må snart ta mannens. Crocs er ikke spesielt lekkert, men har ikke noe annet å gå med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, høres ikke noe særlig ut:( Leste et tips om at du kan ta fotbad med lavendel olje. det skulle visst hjelpe..

Kjøpe meg en bok som heter barn i magen fra a til å. Der sto litt tips :)

Håper det forbedrer seg!

Jeg er ikke plaget med dette, men det er kanskje fordi jeg bor i nord norge og holder på å fryse ihjel:) hehe...

Jeg har opplevd nummenhet i beina og kramper i leggene:( Ekkelt...

Skrevet

Skulle gjerne bytta for en om stund jeg kunne gå med vanlige sko ;)

Skal prøve lavendel. Sku ønske det gikk å ligge med bena høyt og samtidig ta fotbad...

Skrevet

Hovene bein her og, men klarer å bruke favorit tsandalene mine:-) Sånn det er nå, går det greit, så jeg håper det bare ikke blir verre.

Skrevet

Jeg er også der......hovene føtter da...leggene er ikke så ille...Crocs fungerer foreløpig,heldigvis.

Men fortvil ikke de som bor på Østlandet iallefall.....skal visst bli kaldere i været fra imorgen ettersom de sa på radion istad.

Jeg sier bare heller hovne ben jeg enn mange andre plager....selv om hovne ben også er litt masete når skoene ikke passer lenger da.

Hva man ikke må finne seg i når man går gravid.

Lykke til i sommervarmen....et fotbad og bena høyt etterpå skal være fint.

:-)

Skrevet

Mine føtter har og hovnet opp. Skjønte ingenting, men nå ser jeg jo at det er flere av dere som får hovne føtter. Håper det er varmen og at de krymper litt.

Skrevet

jepp...her er beina fått en del vann i seg. Måtte ut forleden dag og kjøpe meg crocs, så tok de litt store. Men var idag til akupunktur og da satte hun nåler som skulle hjelpe meg med å få ut en del vann. Håper det hjelper:) Ellers drikker jeg mye vann med sitron i og prøver å sitte mest mulig med beina høyt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...