Gå til innhold

Bør vi gifte oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den at jeg eier en leilighet. Den var såpass billig at vi har nå kjøpt en større leilighet sammen, uten å måtte selge min. Nå har det seg sånn at vi egentlig ikke har lyst til å selge den eller leie den ut, vi vil beholde den pga. en del ting som er uviktige i saken.

Men, er det rart eller merkelig å eie to leiligheter? Er det noe som noen vil reagere på?

Min kjære sa i dag: Burde vi gifte oss for at det ikke skal virke mistenksomt? Kan tro hjertet mitt hoppet over to slag da, hehe.

Men hva er deres tanker i forbindelse med dette?

På forhånd tusen takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke jeg ville giftet meg på det grunnlaget, men om dere ønsker det av det rette grunnlaget så; go for it!

Skrevet

Hehe, han har alltid vært litt tilbakeholden ang. giftemål, mens jeg har kjempelyst. Kanskje jeg skal fortelle ham at jeg har hørt mange som sier det er lurt å gifte seg ja:-P Forhåpentligvis får jeg et frieri, hehe;-)

Takk for svar!!

HI.

Skrevet

Noen flere? :-)

HI.

Skrevet

Synes absolutt dere burde gifte dere ;) hihi.

Ingen har vel noe med om dere eier to leiligheter? Den ene kunne jo vært et kontor el. liknende?

Tenk så romantisk å ha et privat fristed for deiliege møter med sin elskede ;) skulle ønske vi hadde det ..

Skrevet

skjønner ikke hva greia er, om dere skal gifte dere fordi dere eier to leiligheter? hvorfor skulle det være mikstenksomt?

Skrevet

Nei jeg vet egentlig ikke. Det var han som sa det. Ingen har jo i grunnen noe med det, men det kan jo virke litt merkelig å ha to boliger. Jeg vet ikke.

Men takk for svar du lengre oppe, det syns absolutt jeg også;-) Vår egen lille elskovsbolig:-)

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...