Gå til innhold

Noen fra STAVANGER?


MHappy

Anbefalte innlegg

HEi.

Er 24 og er i mitt første svangerskap. Har termin 9.februar.

I min veninnegjeng er jeg først ute, så det er ingen å dele erfaringer med. Noen rundt i denne byen som er i samme situasjon som meg, føler meg litt alene..

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Stavanger i hvertfall :)

Er gravid med nr 2 og har også termin 9.februar.

Er 28 år.

 

Jeg har allerede vært hos legen og har fått UL 15.september - lenge til.. Føles som en evighet å være gravid helt til februar. Har dere vært hos legen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det føles som en evighet, det er min andre også :) har ikke fått UL enda, men det blir vel i september ja . ja har vert hos legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 24 år fra stavanger. har et barn fra før. nå nyter jeg og være å være gravid igjen og har termin i begynnelsen av feb.

hvor i stavanger er du/dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidlig hos legen, runt uke 5. Var skikkelig skuffet. Hadde disse store forventningene om at doktoren for det første skulle si gratulere å vere glad på mine vegne, men det var bare en javel å få. "Graviditet er ingen sykdom, så lev som normalt". Fikk en ny time den 20. juli.. gikk ut døren å sto som ett spørrsmålstegn. Eg hadde håpet på en liten fortelling om hva som ville skje når, slik som ultralyd, kanskje noen hefter, en gratulasjon.

 

Men nå er det ikke lenge til neste gang å om det er like lite informativt så vurdere eg en eller annen jordmorklinikk.

 

Hvordan er formen din for tiden?

Kvalmen starter å avta for min del, men er supertrøtt, men d er virkelig verdt d:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponerende at du er med nr 2 allerede, følte eg var tidlig ute i forhold til di fleste her inne:) Da har du nok litt erfaring innen området. Hvor gammel er barnet du allerede har?

 

Bor på tasta,vardeneset nå, men skal flytte i ett hus som er på randaberg i november.

 

hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hellu..! jenta mi blir 2 i sept:) det blir 2 1/2år mellom dem..akkurat passe synes jeg:)

jeg bor på sunde/kvernevik

 

fikk du ikke et kjekt blad og svangerskapsboken av legen din?

hmm..merkelig.

 

den føste kontrollene er ikke så spendende men det er greit og bare vite at ting står bra til, det er litt greit og vite vekt og hehe..jeg var på kontroll i uke 9 har gått opp 3 kilo allerede pjuh.. håper det roer seg litt hehe..

 

kontroller hos jordmor er mye kjekkere og du får svar alt du spør om:)

på neste kontroll eller neste der igjen får du nok høre hjertelyden til bebisen:) så bestiller nok legen time til ul :)

 

du har sååå mye og glede deg til nå fremover :)

 

håpe du får et supert svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hei! jeg er ogsaa fra stavanger, er 29 og dette er mitt tredje svangerskap. har ogsa time til ultralyd 15 sept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, jeg er 28 år, bor på Tasta og venter vårt første barn i midten av februar. Noen andre som bor i nærheten? Kanskje vi skal få til et BIM treff for oss februar mødre snart:)

 

Kos dere videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg er 26år og bor i Kvernevik/Sunde og venter også vårt første barn :)

Har også termin i midten/slutten av Februar.

Er helt enig i ett evt. BIM treff... hadde vørt knall gøy :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig snart 25 år (desember) og er gravid med barn nr to. Har termin 5 februar, men legen er veldig usikker så venter på tidlig u.l

 

Har fra før av ei datter på 7 år som gleder seg stort til å bli store søster for første gang. Bor for tiden på Kampen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...