trillelille Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Liker Jo Nesbø, Stieg Larsson, Camilla Läckberg, Unni Lindell, Liza Marklund... Har lest alt av disse, så vil gjerne ha tips om bøker/forfattere?
~mamma~ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Mary Higgings Clark har skrevet utallige bøker. Elizabeth George har skrevet mange bøker om Lynley og Havers, men det kan være lurt å begynne med den første, for livene deres forandrer seg. Harlan Coben er bra! Jeg er medlem av bestselgerklubben og der har jeg kjøpt mange gode bøker. Du kan jo gå inn på nettsidene deres - ikke for å bli medlem, men for å få noen tips. Bøkene kan du jo låne på biblioteket! :-)
trillelille Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Takk for tips Elsker Harlan Coben, men ikke lest noe av disse andre. Skal sjekke ut nettsidene, takk
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Arnaldur Indridasson - knallbra bøker om en islandsk etterforsker! Håkan Nesser Val McDermid Chris Tvedt Henning Mankell Karin Fossum Patricia D. Cornwell Bøkene om Alan Banks...kommer søren meg ikke på hvem som har skrevet dem, men de er knallbra! Spesielt den som heter "en veldig tørr sommer" eller noe i den dur Tana French - Skogen
annemor80 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Robert Wilson, Den blinde mannen i Sevilla osv. Helt fantastiske bøker, noe av det mest spennende jeg har lest!
Mamma til Snupp & Lillegutt Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg liker også godt Jo Nesbø, Stieg Larsson, Liza Marklund, Robert Wilson, Håkan Nesser og Henning Mankell... Men siste boka jeg leste var av Johan Theorin - "Nattefokk" - den likte jeg kjempegodt! En litt annerledes krimbok, siden den er er slags blanding av spøkelseshistorie og krimroman... Anbefales på det sterkeste! :-) Eller hva med Kjell Ola Dahl - han har også skrevet en del bra krimbøker ("En liten gyllen ring mfl), eller Tom Egeland ("Sirkelens ende", Lucifers evangelium mfl), Gert Nygårdshaug ("Alle orkaners mor mfl)?
Lilith Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeffery Deavers bøker om Lincoln Rhyme og Jonathan Kellermans bøker om Alex Delaware. En annen av mine favoritter er allerede nevnt: Patricia Cornwell (Kay Scarpetta-bøkene).
ipeggy Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Synes Denise Minas bøker om Paddy Meehan er knallgode! Den første heter Blodåkeren, og anbefales virkelig - særlig om du liker typisk Camilla Läckberg og Unni Lindell!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå