Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Emily Victoria:) Eller Emily. Liker godt Victoria også jeg da, har ei niese som heter det:) God jente!
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg liker begge akkurat like godt:) Ene jenta mi var 700 gram og skulle ikke vært her i dag, hun fikk Victoria som mellomnavn, fordi det betyr seier:-) Så jeg syns det er nydelig av den grunn.
Kvitrebekk Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jenta mi heter Emily så det synes jeg er finest :-) Men Victoria er nydelig det også.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Støtter Emily Victoria:-) Hvis du bare skal bruke ett navn, hadde jeg valgt Emily.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Victoria er kjempe fint. og ikke alle i norge heter det heller. Emily og Emma etc. er det for mange av.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Victoria :-) Det heter min datter (19 mnd)
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Det må bli victoria. Hvertfall ikke kombinasjonen av begge noen foreslår!!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Emily er pent og ganske nøytralt. Victoria er et nokså fjollete klissenavn som jeg likestiller med charlotte og isabelle- innholdsløst og personlighetsløst så til de grader..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Emily og Victoria er litt sånne trashy navn for meg. Av to onder må det derfor bli Victoria, rett og slett fordi det er mindre poppis idag.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 synes du Charlotte er et klissenavn?.. virkelig? Jeg synes det er et klassisk, flott navn..
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #12 Skrevet 3. juli 2009 Synes ikke egentlig man kan sette Emily og Emma i samme kategori. Det er 770 som heter Emily og 6571 som heter Emma...
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2009 #14 Skrevet 3. juli 2009 Oh yess; klissenavn= charlotte, victoria, isabella, melissa, vanessa, michelle, jeanette. Kjenner ingen jeg, m ok personlighet og et av disse navnene... Alle jeg kjenner som heter noe mer solid som kari, ingrid eller astrid er imidlertid bra damer på alle måter.. D har vel noe med å gjøre at visse typer foreldre velger visse typer navn- noen mer solide enn andre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå