Gå til innhold

Emily eller Victoria?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emily Victoria:)

Eller Emily. Liker godt Victoria også jeg da, har ei niese som heter det:) God jente!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Jeg liker begge akkurat like godt:)

Ene jenta mi var 700 gram og skulle ikke vært her i dag, hun fikk Victoria som mellomnavn, fordi det betyr seier:-) Så jeg syns det er nydelig av den grunn.

Skrevet

Jenta mi heter Emily så det synes jeg er finest :-) Men Victoria er nydelig det også.

Skrevet

Støtter Emily Victoria:-)

Hvis du bare skal bruke ett navn, hadde jeg valgt Emily.

Skrevet

Victoria er kjempe fint. og ikke alle i norge heter det heller. Emily og Emma etc. er det for mange av.

Skrevet

Victoria :-) Det heter min datter (19 mnd)

Skrevet

Det må bli victoria. Hvertfall ikke kombinasjonen av begge noen foreslår!!

Skrevet

Emily er pent og ganske nøytralt. Victoria er et nokså fjollete klissenavn som jeg likestiller med charlotte og isabelle- innholdsløst og personlighetsløst så til de grader..

Skrevet

Emily og Victoria er litt sånne trashy navn for meg. Av to onder må det derfor bli Victoria, rett og slett fordi det er mindre poppis idag.

Skrevet

synes du Charlotte er et klissenavn?.. virkelig? Jeg synes det er et klassisk, flott navn..

Skrevet

Synes ikke egentlig man kan sette Emily og Emma i samme kategori. Det er 770 som heter Emily og 6571 som heter Emma...

Skrevet

Liker begge to. :) Jenta mi heter Victoria.

Skrevet

Oh yess; klissenavn= charlotte, victoria, isabella, melissa, vanessa, michelle, jeanette. Kjenner ingen jeg, m ok personlighet og et av disse navnene... Alle jeg kjenner som heter noe mer solid som kari, ingrid eller astrid er imidlertid bra damer på alle måter.. D har vel noe med å gjøre at visse typer foreldre velger visse typer navn- noen mer solide enn andre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...