Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Line?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig, nitrist og lett å rime på. (kline, vaseline, trampoline, pine osv.)

Skrevet

Liker Lina bedre.

Skrevet

Stakkars meg som heter det da.... Ha, ha....

 

HI:-)

Skrevet

Line er fint. Søstra mi heter det. =D

Skrevet

Synes det er fint jeg:)

Skrevet

Ser det er så mange tråder angående navn her, vil nå kartlegge hva folkens synes om navnet mitt, kanskje jeg må søke om navnebytte hvis flesteparten her synes det er grusomt.....

HI

Skrevet

hei, jeg heter line å stortrives med det, har heller aldrig blitt referert til trampoline osv, vet om menge som heter line å trives med det, synes du bør gå for det,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...