Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Kjedelig, nitrist og lett å rime på. (kline, vaseline, trampoline, pine osv.)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Stakkars meg som heter det da.... Ha, ha.... HI:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Ser det er så mange tråder angående navn her, vil nå kartlegge hva folkens synes om navnet mitt, kanskje jeg må søke om navnebytte hvis flesteparten her synes det er grusomt..... HI
line_mor Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 hei, jeg heter line å stortrives med det, har heller aldrig blitt referert til trampoline osv, vet om menge som heter line å trives med det, synes du bør gå for det,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå