ApriIbaby Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 tenkte jeg ikke på før nå.... Jeg badet i en innsjø i dag, med ganske varmt vann ( 20 gr?) og masse mennesker.. Jeg burde kanskje ha vasket puppene før jeg ammet vesla på 7 uker på stranden etterpå?????
trillelille Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Kan aldri huske at jeg gjorde det iallefall. Har ikke tenkt på problemstillingen før nå jeg. går sikkert bra
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Du må vaske og koke først....... Nei jeg aner ikke jeg, men hvis det får deg til å føle deg bedre vasker du raskt over med en klut. Det er jo fort gjort og da slipper du å tenke på det mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå