Gå til innhold

Tro det eller ei damer, men jeg har nådd 2. trimester!!!!!!!!!!!

L prøver igjen har blitt mamma

Anbefalte innlegg

Er en helt utrolig følelse, trodde aldri jeg skulle komme så langt:) Vil bare takke dere fantastiske damer som har vært mine støttespillere gjennom de værste ukene:) Tar ingenting for gitt enda, men begynner å gå opp for meg at "this may be it" :) Og fant fosterlyd hos legen i dag, 141 slag i minuttet!!! Skal gå ut offentlig i morgen (selv om jeg ikke føler meg helt trygg enda) - skulle helst ha ventet lenger, men varmen gjør det vanskelig å skjule den voksende magen :) Synes det er litt tidlig å få mage, men lurer på om progresterontilskuddet kan ha noe med det å gjøre? Vil helst fortelle nyheten før ryktene begynner å gå:) Hvordan går det med dere andre gravide her inne?

Fortsetter under...

YEEES! Gratulerer så mye! Nå kommer dette til å gå riktig så bra! Tenker du gleder deg til januar :) De neste månedene kommer sikkert til å rase av gårde nå som du kan legge bekymringene bak deg. Grattis!!

Jeg er 10+2 i dag og lengter etter den dagen jeg kommer etter deg inn i 2. trimester. Ikke så veldig lenge til! (Synes forresten også det er vanskelig å skjule mage i varmen, selv om det jo er oppblåsthet først og fremst som gjør det er den ganske trommeskinn nå).

Annonse

Gratulerer! Det var utrolig gode nyheter! Jeg krysser alt jeg har for at alt skal gå bra videre for dere! Ingen ting er så herlig som å høre det lille hjertet som slår :-)

Noen får mage tidlig, andre sent. Med Ludde måtte jeg bytte til mammabukser i uke 14. Sist gang måtte jeg starte med de i uke 10...

Min siste graviditet resulterte i en SA (as we speak)... Å lese at du har kommet til 2 trimester gir håp i en dyster statistikk!

Lykke til videre!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...