Gå til innhold

Tro det eller ei damer, men jeg har nådd 2. trimester!!!!!!!!!!!

L prøver igjen har blitt mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en helt utrolig følelse, trodde aldri jeg skulle komme så langt:) Vil bare takke dere fantastiske damer som har vært mine støttespillere gjennom de værste ukene:) Tar ingenting for gitt enda, men begynner å gå opp for meg at "this may be it" :) Og fant fosterlyd hos legen i dag, 141 slag i minuttet!!! Skal gå ut offentlig i morgen (selv om jeg ikke føler meg helt trygg enda) - skulle helst ha ventet lenger, men varmen gjør det vanskelig å skjule den voksende magen :) Synes det er litt tidlig å få mage, men lurer på om progresterontilskuddet kan ha noe med det å gjøre? Vil helst fortelle nyheten før ryktene begynner å gå:) Hvordan går det med dere andre gravide her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk, gratulerer så mye :-) Du får prøve så godt du kan å nyte graviditeten og etterhvert våge å tro at det skal gå bra denne gangen.

Lykke til videre!

Skrevet

Fantastiskt!!! Njut graviditeten.. denna gången går det bra=) Gratulerer!

massa massa lycka till i 2.trimester

Skrevet

YEEES! Gratulerer så mye! Nå kommer dette til å gå riktig så bra! Tenker du gleder deg til januar :) De neste månedene kommer sikkert til å rase av gårde nå som du kan legge bekymringene bak deg. Grattis!!

Jeg er 10+2 i dag og lengter etter den dagen jeg kommer etter deg inn i 2. trimester. Ikke så veldig lenge til! (Synes forresten også det er vanskelig å skjule mage i varmen, selv om det jo er oppblåsthet først og fremst som gjør det er den ganske trommeskinn nå).

Skrevet

Gratulerer så masse. Det må være en deilig følelse. Er selv bare 5 uker gravid no og håper spiren klorer seg fast i ni mnd.

Skrevet

Gratulerer så mye! Det må være fantastisk!!

Håper jeg kan følge etter deg om noen uker:)

Skrevet

Gratulerer! Det var utrolig gode nyheter! Jeg krysser alt jeg har for at alt skal gå bra videre for dere! Ingen ting er så herlig som å høre det lille hjertet som slår :-)

Noen får mage tidlig, andre sent. Med Ludde måtte jeg bytte til mammabukser i uke 14. Sist gang måtte jeg starte med de i uke 10...

Min siste graviditet resulterte i en SA (as we speak)... Å lese at du har kommet til 2 trimester gir håp i en dyster statistikk!

Lykke til videre!

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...