Mamma&LilleKrølle Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Heisann jenter! Nå er det utrolig lenge siden jeg har vært her inne. Var inne her på aleneforeldre-debatten mye for et år siden, den tiden jeg dreiv å flytta ut fra x'n. Noe som var et tungt valg etter 7 år. Tiden i ettertid har bydd på mye, mye negativt, men også veldig mye positivt. Har brukt tiden godt på å lære meg selv å kjenne. Kost meg med dattra, livet og har nyta det å være til. Meg selv var kanskje ikke noe jeg var flink til å bruke tiden på før.. Men for å gjøre en lang historie kort da, så dukka plutselig mannen i mitt liv opp. Hehe. Det høres nok litt klisjè ut, og mange tenker kanskje at det er for tidlig etter et samlivsbrudd. Men bryr meg ikke så mye om hva andre sier jeg da;) Jeg vet jeg har funnet Mannen med stor M. Og det er en utrolig herlig følelse å kjenne på. For denne følelsen har jeg faktisk ikke hatt før:) Ja plutselig kom han i livet mitt og tok meg og dattra mi med storm. ..Ikke minst er det herlig å finne noen som er villig til å bruke all sin tid på dattra mi:) All den motgangen som kanskje var der for ett år siden var verdt det:) Alle dere der som kanskje synes alt er vanskelig nå, ønsker dere lykke til, det kommer bedre tider!!)
Bolla Pinnsvin Skrevet 3. juli 2009 #2 Skrevet 3. juli 2009 For en herlig historie da!Gratulerer! Flott å høre at det ordner seg og man finner lykken igjen. Godt å høre at noen faktisk finner ut AT DE TOK DET RETTE VALGET! Kos dere sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå