trillelille Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 I morgen er siste dagen jeg ser mini på to uker. Da skal han på to ukers sommerferie til pappan sin. De kommer til å ha det kjempefint, så jeg er bare egoistisk. Men gruer meg så utrolig til å være borte fra ham så lenge. En uke skal jeg i tillegg reise bort, så tenker litt på det at jeg er så lang unna om det skulle skje noe Noen som har noen trøstende ord til meg?
Lovemelikeyoudo Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 nyyyyyt det!!! les gode bøker, sol deg, bad, gå på byen, cafe og shopping, og ikke minst sov leeeeeenge!=)
trillelille Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Ja, får vel det. Høres ikke så verst ut når du sier det sånn. Og to uker går vel ganske fort, gjør det ikke?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Er det første året han er på 2 ukers sommerferie med pappaen? Det var mitt første år ifjor og jeg grua meg noe helt grusomt. Men prøv å ha noe planer hver dag, så skal du se det går bedre enn du tror:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå