Mille** Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Her er det ikke mye som minner om sommer, bortsett fra pollen. ;o( Jeg har i det siste våknet med veldig vonde øyne, som om jeg har rusk i øyet, uten å ha det. Tok en Zyrtec i dag tidlig og vondten gikk bort. Andre som reagerer på pollen med smerter i øynene? Har aldri gjort det før, og jeg har vært allergisk siden jeg var 12 år......
ApriIbaby Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Gubben gjorde det. Han er nå vaksinert og er myyye bedre
Alba44 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Vonde øyne er typisk. Har i perioder ikke kunnet bruke kontaktlinser pga pollen.
mettemor :) Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Reagerer som regel på øynene først og mest jeg. Har øyedråper (lomudal) og drypper på dager jeg vet det blir mye.
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Jepp - men etter jeg fikk barn er allergien så godt som borte, tidligere var jeg SINNSYKT plaget! Har du prøvd øyedråper? jeg brukte det tidligere, i tillegg til tabletter og nesespray og det funket bra. Husker ikke helt hva de het...trenger ikke de lenger;o) Er det kaldt og fælt oppe i Nord nå? Pappa dro til Harstad i dag og skal være der i to uker, så håper for hans og deres skyld at dere får fint ogvarmt vær fremover;o) Hvis ikke får du komme hit - her har vi mer enn nok varme;o)
Mille** Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg trodde faktisk jeg hadde vokst av meg bjørkepollenallergien, men nå er den tydeligvis tilbake. Har ikke prøvd dråper, får ringe legen å få resept i morgen. I dag måtte jeg "stjele" en zyrtec på jobb for i det hele tatt klare å holde øynene åpne..... ( Her er det kaldt ja, skikkelig ufyselig vær. Skulle gjerne reist sørover, men er jo ikke så lenge siden jeg var der. Drar til Sverige da, om ca 2 uker. )
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Får satse på dere er heldigere med været der:o)
Gjest thricane Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 mannen her gjør det. er ganske rød i øynene når det starter, har faktisk dratt på legevakta også pga han ikke klarte å åpne øynene. i år ble det sprøyta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå