Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke mye som minner om sommer, bortsett fra pollen. ;o( Jeg har i det siste våknet med veldig vonde øyne, som om jeg har rusk i øyet, uten å ha det. Tok en Zyrtec i dag tidlig og vondten gikk bort. Andre som reagerer på pollen med smerter i øynene? Har aldri gjort det før, og jeg har vært allergisk siden jeg var 12 år......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gubben gjorde det. Han er nå vaksinert og er myyye bedre

Skrevet

Vonde øyne er typisk.

Har i perioder ikke kunnet bruke kontaktlinser pga pollen.

Skrevet

Reagerer som regel på øynene først og mest jeg. Har øyedråper (lomudal) og drypper på dager jeg vet det blir mye.

Skrevet

Jepp - men etter jeg fikk barn er allergien så godt som borte, tidligere var jeg SINNSYKT plaget! Har du prøvd øyedråper? jeg brukte det tidligere, i tillegg til tabletter og nesespray og det funket bra. Husker ikke helt hva de het...trenger ikke de lenger;o)

Er det kaldt og fælt oppe i Nord nå? Pappa dro til Harstad i dag og skal være der i to uker, så håper for hans og deres skyld at dere får fint ogvarmt vær fremover;o) Hvis ikke får du komme hit - her har vi mer enn nok varme;o)

Skrevet

Jeg trodde faktisk jeg hadde vokst av meg bjørkepollenallergien, men nå er den tydeligvis tilbake. Har ikke prøvd dråper, får ringe legen å få resept i morgen. I dag måtte jeg "stjele" en zyrtec på jobb for i det hele tatt klare å holde øynene åpne..... :o(

Her er det kaldt ja, skikkelig ufyselig vær. Skulle gjerne reist sørover, men er jo ikke så lenge siden jeg var der. Drar til Sverige da, om ca 2 uker. :o)

Skrevet

Får satse på dere er heldigere med været der:o)

Gjest thricane
Skrevet

mannen her gjør det. er ganske rød i øynene når det starter, har faktisk dratt på legevakta også pga han ikke klarte å åpne øynene. i år ble det sprøyta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...