*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Fikk en gratis prøve i posten i dag og er spent på om den er god....;o) Er et abonement, men ingen kjøpeplikt, så liker jeg den ikke sier jeg bare opp innen 14 dager - verdt er forsøk da;o)
*Rutletutt* Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2009 Etter å ha brukt den i natt og i morges - er dommen så langt - veldig bra! Trekker godt inn og huden blir ikke blank, bare myk:o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Tror sambo har en sann i skapet- fått i sann abbonement på sokker. Han tror den er GUDS krem og fjerner kviser og alt.... Mannfolk. Jeg har også prøvd den i 2-3 dager og synes den var helt ok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå