Gå til innhold

Noen som har prøvd ansiktskremen DGEA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en gratis prøve i posten i dag og er spent på om den er god....;o) Er et abonement, men ingen kjøpeplikt, så liker jeg den ikke sier jeg bare opp innen 14 dager - verdt er forsøk da;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha brukt den i natt og i morges - er dommen så langt - veldig bra! Trekker godt inn og huden blir ikke blank, bare myk:o)

Skrevet

Tror sambo har en sann i skapet- fått i sann abbonement på sokker. Han tror den er GUDS krem og fjerner kviser og alt.... Mannfolk.

 

Jeg har også prøvd den i 2-3 dager og synes den var helt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...