*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Var den bra? Kjøpte den på OBS i dag, kostet jo bare 98,-) Syns den virker bra, så håper det stemmer;o)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Den er morsom, trist, sterk og rørende, Alt!
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Utrolig bra og gripende film, men jeg som ikke tåler noen ting synes den ble litt for hard noen ganger. Angret med en gang jeg gikk ut av kinoen at jeg så den. Men det er absolutt en film en bør få med seg. Mitt problem med akkurat den filmen var at jeg hele tiden tenkte "tenk om det hadde vært mine barn som opplevde dette....."
Mittens ♂♂ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Det er en fantastisk film! Som sagt over her, den har alt. Men vær forberedt på at den er veldig sterk, dersom du er følsom av deg.
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Uff, ja - jeg er også blitt sånn etter jeg fikk barn - men samtidig er det slike filmer som gjør slike inntrykk som jeg ser på som best, så denne gleder jeg meg til å se.
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 Greit å være forberedt i hvertfall:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå