Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Har lest flere ulike innlegg på de ulike debatt forum, og det slår meg hvor lite respekt folk har for andre. Hvor langt skal vi synke? Jeg mener en ikke kan skylde på hormoner enn hvor mye gravid en er, eller ikke klarer å bli gravid. En ting er å ikke ha samme smak, mening, syn på livet osv. men å gå til motangrep somjeg vil kalle det og være personlig "hatsk" mot andre her inne synes jeg er lite voksent. Og, det får meg til å tenke på om de av dere som vet jeg snakker om dere, ville dere vært slik om dere sto ansikt til ansikt med de andre her inne? Bare lurer, hva har fått folk til å oppføre seg som de gjør?
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jah, dette var jo et innlegg ingen hadde lest før.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Sikkert ikke, siden ikke alle oss som er her inne er 89 år som deg.
Soon to be mum Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jøss "mammas lille venn". Skrev ikke du nettopp et innlegg om hvordan folk er så hatske mot hverandre her inne?? Hvis du er så imot det, burde du ikke selv holde deg for god til å synke ned på det samme nivået da tro...?? Og dette var ikke ment som en frekk kommentar, men mer en en poengtering av ditt poeng i hovedinnlegget. Kanskje et av problemene her inne rett og slett er at vi alle lar oss provosere av disse innleggene som er litt i overkant aggressive og fristes til å svare slik du nettopp gjorde...? Vi som er imot det burde kanskje prøve å holde oss for gode til å svare på dem i det hele tatt. Ellers er jeg, som du kanskje skjønner, helt enig med deg. Det er alt for mye drittslenging her inne. Og til deg som kommenterte at "dette har vi jo hørt før": Hva så? Så lenge det fortsatt er et problem, bør vi fortsette å ta det opp, i stedet for å la folk som bare legger ut sure kommentarer hele tiden ta over hele forumet her. Så lenge det ikke er noen moderatorer som tar styring her inne, bør vi prøve å gjøre det selv, og en måte å gjøre det på er å sette fokus på det innimellom.
Solbollatilmamma Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Ja, og? Er jo positivt at noen reagerer på det framfor å bare hive seg på trenden *kremt*
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 Om folk har vært her inne i årevis eller ei, vet ikke jeg. Men syne allikevel det er et poeng å ta opp. Det er forskjell på å kommentere realistisk og å være hatsk, mener nå jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå