Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 fra disse DIB! jeg er en ung mor som har et navn som "skriker" ung mor og føler meg truffet i flere av disse "dere som..." inleggene. MEN jeg VET at jeg er ei kjempego mor for gutten min! men blir jo i tvil etter å ha vært her inne. har aldri opplevd noen plass å bli kritisert og hakket på så mye som her inne. sikkert ingen som mener det vondt, men skulle ønske alle kunne tenke seg litt om før de la ut innlegg! takk for meg:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Enig med deg. men er mange flotte damer her inne også. de som ikke har helt rent mel i posen bare ignorerer jeg. du kan trøste deg med at du har nok et bedre liv, og er nok en bedre mor en de som hakker på alle andre. ville nødig ha vært deres barn;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå