Canon Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Er det flere som plages av svimmelhet i varmen? hadde lavt blodtrykk i forrige svangerskap, men var ikke spesielt plaget av svimmelhet. men nå derimot:-(
Lykkelig mamma til 3 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er også svimmel og det kommer ikke av varmen. For her nord har vi ikke den varmen dere har der sør. Har vært sykemeldt ei uka nå, og er enda sykemeldt neste uka å. Det går heldigvis bedre med svimmelheta. Men er så innmari plaget av kvalmen hele døgnet. Hvis jeg ikke blir bedre av kvalmen, blir jeg nok å prøve å få sykemelding ei god stund til. Er ikke noe artig å være på jobb når man kun går å brekker seg hele tiden for den minste bevegelsen.
paper Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Heisann! Jeg også-svimmel hele tida!Vet jeg har litt lavt blodtrykk,men likevel.Ganske plagsomt-spesielt i varmen-å gå svimmel hele tida omtrent.. For meg er det å være svimmel noe som kommer på toppen av mye annet..så altialt er jeg ganske lei for tida!!! Normalt er det iallefall-bedret seg for meg sist da jeg kom litt lenger uti svangerskapet-takk guuud for det!!! Klem
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 3. juli 2009 #4 Skrevet 3. juli 2009 ja det er superslitsomt, var slik ved forrige svangerskap, da ble jeg riktgnok sykemeldt etterhvert for jeg klarte ikke å legge på meg å kastet opp mye. vel mitt råd. drikk mye, best å ha flaska med vann (om du er kvalm farris) i nærheten hele tiden og ta deg en slurk hele tiden. pass på å spis nok sundt og jevnlig. lite væske i kroppen og variasjon i blodsukkeret fører ofte til svimmelhet. og man er så mye mer sensitiv for det når man er gravid. jeg begynnte med alle triks så fort jeg visste jeg var gravid. og foreløpig er jeg oppegående ... bank i bordet.. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå