2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Du er vel snart kommet til veis ende på 1. trimester nå! Håper alt er bare bra med deg og den lille! Varm klem! :-)
b77h Skrevet 4. juli 2009 #2 Skrevet 4. juli 2009 Hei :-) så utrolig koselig å høre i fra deg! Jeg har ikke vært så ofte inne her i det siste - har vært så mye fint vær og mye ellers som har foregått. Nå er jeg i uke 10, og på onsdag er det 10 fulle uker og ny UL. Ble tilbudt UL fra gynekologen før hun tok ferie, og det er jeg veldig glad for. Har hatt en litt nervepirrende uke; det startet mand/tirsd med litt lysbrun/rosa...som bare minnet veldig mye om forrige gang alt gikk galt (men da var det mer mørkebrunt, unnskyld detaljene...). Men er jo ekstra nervøs denne gangen, så hele tirsdagen tror jeg ikke jeg fikk gjort noe på jobb...det fortsatte onsdag og litt torsdag, men ble ikke mer eller mørkere. Og nå har det heldigvis vært "normalt" de siste to dagene. Så jeg håper bare alt er i orden på UL på onsdag! Har ellers vært veldig trøtt og uggen de siste ukene, men det har vært bedre denne uken (som jeg jo selvfølgelig også tok som et dårlig tegn!) Men jeg håper alt er vel med den lille, og jeg fortsetter på medisinene til uke 12 (Hausken var med på det). Prøver å være streng på kosten, men det har vært vanskelig de siste ukene. Kombinert med at jeg har vært uggen/småkvalm har jeg også blitt utrolig matlei - og lei av alt jeg har spist de siste månedene. Og har konstant lyst på alt det jeg ikke skal spise... Så det har blitt litt utskjeielser ja, men mer skjerpings etter det som skjedde tidligere i uken. Så sånn går det med meg. Hvordan går det med deg? Har du fått det hele litt på avstand og nyter sommeren? Jeg håper det. Det blir spennende med opptiningen til høsten (el aug?). Jeg krysser fingrene for deg og håper det lykkes :-) varme klemmer i sommervarmen :-)
2barnsmor-2012♥♥? Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei på deg, b77h! Vi er på ferie, så jeg får ikke andledning til å svare så raskt, men veldig fint og kjekt å høre fra deg! Beklager sent svar! Ååå, jeg håper alt har gått bra med deg siden sist! Du er jo snart over i 2. trimester nå, så dette går fint! Håper du koser deg i sommer, at dere har det fint sammen i denne gravide tiden! :-) Jeg er veeeldig flink til å unngå søtsaker nå, og har gått ned i vekt! Jeg har tatt nye blodprøver med TSH ++ og FSH. Godt å få sjekket det ut. Jeg tar også Wheat gras for å forberede meg til Hausken-forsøk. Livet har heldigvis blitt normalt for lengst etter forsøkene, og det er deilig å kunne bruke energi og krefter på andre ting! Jeg ble helt avslappet da det ble klart at vi tar et Hausken-forsøk dersom fryseforsøk ikke førert til graviditet! Det er utriolig godt å vite! Vi snakkers etterhvert, ha en kjempefin sommer!!! ;-) ;-) ;-)
b77h Skrevet 8. juli 2009 #4 Skrevet 8. juli 2009 Hei igjen :-) Så bra å høre at du nyter sommeren og ser frem mot neste forsøk. Og så flink du er med søtsakene! Det er jo en overgang, absolutt. Jeg har drømt om pizza i mange uker....og var overlykkelig på mandag da vi var på cafe og jeg fant ut at de hadde glutenfri pizza med bøffel-mozarella (mer gunstig enn kumelk)!! Så jeg var i den syvende himmel da jeg spiste den, haha... tror nok jeg må ha en ny i neste uke, ja. Og så fikk vi veldig kjekke nyheter på ULen i dag; alt så bra ut, og "krabaten" er nå 2,7cm og lå utrolig nok og sprellet med armer og ben! Og hale tror jeg også den har nå, hehe... Men det var en enorm lettelse å se at alt ser ut til å utvikle seg normalt. Og det hele ble litt mer "virkelig" nå. merkelig, merkelig... Om 2 uker så er det 12 fulle uker, så det blir jo også en milepæl. Krysser fingrene for at alt går bra fremover :-) Og på fredag er det sommerferie! Ha en god sommer og ferie du også!
paper Skrevet 9. juli 2009 #5 Skrevet 9. juli 2009 Hei b77h! Vi er akkurat like langt på vei,vi!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå