mamman til snupp Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Skal ha meg ny telefon, men er ikke oppdatert på telefonfronten i det hele tatt!! Vil ha en som er enkel å bruke, som det ikke er noe tull med, som tar bra bilder og fungerer ok som mp3 spiller.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 IPhone er poppis. Jeg elsker min og kommer aldri til å kjøpe en vanlig mobiltelefon noen gang igjen... Men smak og behag selvfølgelig.
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Sony Ericsson C905. Det følger med et greit minnekort til masse musikk, men dette kan oppgraderes. Det har 8.1 megapixler kamera. Så den i en tilbudsavis idag til 995,- med binding, det er rimlig. Det var enten i Lefdal eller Expert sin avis, jeg leste begge men husker ikke hvem.
mamman til snupp Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Har tenkt litt på den C905 ja, men har ei venninne som skryter fælt av Nokia N97...men er ikke den litt stor og komplisert..? Og iphone og...innbiller meg at den er litt komplisert??
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Iphone er så vanskelig at 2åringen her finner spillene hun vil spille selv, ringer selv til pappa, oldefar og tante, ser på bilder etc. Telefonen er fullstendig intuitiv, det er ikoner for alt, u gjør alt med en håndbevegelse (enten sveiper en finger, trykker med finger eller rister på telefonen) Jeg elsker den, og er av den mening at når selv toåringen kan bruke den er den meget lett å benytte.
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Sony Ericsson er mye bedre og mer behagelig enn Nokia. Jeg har ikke noe erfaring med N97, men har nettopp hatt en av forgjengerene, det samme gjelder C905, har hatt en forgjenger til den også. Jeg går aldri tilbake til Nokia igjen. Alt er et hakk bedre på SE.
mamman til snupp Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 Ja, da kan det jo hende at til og med jeg skulle klare det! ) Da må jeg se litt mer på den da!! Vil ha en alright telefon nå...har bare hatt arvegods etter sambo de siste åra!!
mamman til snupp Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2009 Sånn jeg har tenkt og, men nå har sambo hatt et par uheldige utgaver av SE, men det kan jo hende han har hatt uflaks. var vel K850i og C902
Iselilja Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Enig med tillab. Elsker iPhonen min, og går aldri tilbake Dessuten kjempekjekt å alltid kunne lese mail, sjekke værmelding og ha tilgang til internett.
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 SE c905, jeg har den, samboeren min har den, og flere jeg kjenner, og ikke en eneste en er misfornøyd!!! Anbefaler denne på det varmeste. Veldig glad i at den tar fine bilder, da jeg har stortsett med meg mobilen . får masse blinkskudd med den
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Hadde opprinnlig tenkt meg C902, men den er det vist masse problemer med, derfor ble det C905 istedet for. Og det har jeg ikke angret et sekund på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå