Gå til innhold

Jeg er LEI varmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg no innmari til det blir normale temperaturer igjen.

Vi nordboere er ikke lagd for dette:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, noen av oss er det ;-) Jeg synes det er herlig, og kunne godt hatt det slik hele sommeren og utover høsten, så jeg gruer meg til vanlig traust norsk sommer.

Skrevet

Du er ikke alene! Jeg er også drittlei:(

Skrevet

Jeg er lei den ekstreme varmen som er nå, med tempraturer opp mot 30 grader. Men kan godt fortsette å være varmt, rundt 20 grader...

Skrevet

Synes det er godt jeg...men kunne godt ha vært litt kjøligere på soverommet mitt om natta!!

Skrevet

Slutt å syt, her er det 9 grader og iskald nordavind! Skulle gitt mye for å svetta litt. ;o/

Skrevet

Jeg storkoser meg her i "sydenDrammen" og har koset meg enda mer i "sydenOslo" før i dag.

Det er deilig med denne varmen, man må bare tilpasse seg litt, ta med vann over alt og ha en bil med god aircondition å flykte til om det skulle bli for galt;) Bade går også an!

*elsker SKIKKELIG sommer*

Skrevet

Vi kan gjerne bytte *Sina*. Skulle gitt mye for 9 grader jeg. Regner med du bor i nord-norge. Der har jeg også bodd, og nå lengter jeg tilbake:(

Men jeg hadde holdt ut hvis det holdt seg på 20 grader da:o)

Skrevet

Jepp, bor i nord, har bodd i sør og lengtet hjem, galskap! ;o)

En dag med 9 grader og nordavind går helt fint, to dager også, men når hele sommeren er sånn, og fjorårets sommer likedan, da blir man lei. Skal heldigvis ikke være her en eneste feriedag. ;o)

Skrevet

Tenk dere ett par måneder frem 15 minus 5 meter snø =0) NYYYT SOLA =0)

Skrevet

Nei fy flate! SLutt og klag!! Hele vinteren klager dere over kulda og når endelig varmen kommer så klager dere da også.. Blir dere aldri fornøyd?

Sett dere i skyggen, dra på stranda, fyll opp bassenget. Lag masse isbiter, drikk masse kaldt, spis is og kalde frukter!!

Dere flykter til syden for å oppleve varme og når den endelig kommer hit ja da skal dere klage? Det er varmt men det varer ikke evig.. sett pris på den lille tropen vi får.. etter helga er det slutt!

Skrevet

Nå får du ta det litt med ro her.

Jeg liker ikke denne varmen. Det hadde ikke gjort noe om det hadde vært 23 grader.

Jeg går ikke å klager hele vinteren på at det er kaldt. Jeg elsker snøen. Men når det blir så innmari varmt her så må jeg få klage. Å det å dra til syden må vi jo få lov til. Da har vi faktisk valgt varmen selv. Vi har ikke blitt påtvunget den som vi blir nå. Det er veldig stor forskjell på det. Da vet vi hvor lenge det kommer til å vare. Det gjør vi jo ikke når vi er hjemme... Det er veldig mye psykist i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...